নিউজিল্যান্ডের বিপক্ষে প্রথম টেস্টে মুশফিক থাকা অনিশ্চিত

প্রিন্ট

মুশফিকুর রহিম পাঁজরের চোট নিয়েও তৃতীয় ওয়ানডেতে খেলেছেন। ইতোমধ্যে চোটের তালিকায় যোগ হয়েছে আরো দুইজন তারা হলেন, সাকিব আল হাসান ও তাসকিন আহমেদ। মুশফিকুর রহিমকে ঘিরেও টেস্ট সিরিজ শুরুর আগে জড়ো হচ্ছে সংশয়ের কালো মেঘ। নিউজিল্যান্ডের বিপক্ষে প্রথম টেস্টে তার থাকা অনিশ্চিত এখনও।

পাঁজরের চোটের কারনে তৃতীয় ওয়ানডেতে মুশফিকের খেলা নিয়ে শঙ্কা থাকলেও তারপরেও খেলেছেন তিনি। তার সঙ্গে আরও দুটি চোট যুক্ত হয়ে যাতনা বাড়িয়েছে তার। একটি সাইড স্ট্রেইন, আরেকটি কব্জির চোট। আর এই কব্জির চোটটাই বেশি করে ভাবাচ্ছে টিম ম্যানেজমেন্টকে।

মুশফিকের খেলা নির্ভর করছে ম্যাচের আগে তিনি কতটুকু সেরে উঠবেন তার ওপর। বাংলাদেশ কোচ স্টিভ রোডস জানালেন, ‘মুশফিকের কিছু সমস্যা রয়ে গেছে। বিশেষ করে কব্জির জায়গায় বুড়ো আঙুলের উপরের দিকে সমস্যাটা বেশি। ভালো থাকতে হলে এই জায়গা বেশি নাড়ানো যাবে না।’

কব্জির এই চোট সারাতে বর্তমানে সুরক্ষা দিয়ে রাখা হয়েছে মুশফিকের কব্জিতে। যা থাকবে তিনদিন। রোডস জানালেন এই তিনদিনেই বোঝা যাবে চোটের অবস্থা, ‘সেই স্থানে সুরক্ষার ব্যবস্থা রাখা হয়েছে। যাতে করে কোনও মুভমেন্ট তার না করতে হয়। তিন দিন এমনভাবে থাকবে, এরপরেই তা খুলে দেখা হবে ওর অবস্থা কী। তারপর ব্যথা কেমন সেটাও দেখা হবে। তাই এই মুহূর্তে ও খেলছে কিনা না বাদ পড়েছে তা বলতে পারছি না। তাই আমার জবাব আমি দুঃখিত, বলতে পারছি না এখনই।

তিন ম্যাচের টেস্টে সিরিজ শুরু হবে ২৮ ফেব্রুয়ারি। আবার দুই দিনের প্রস্তুতি ম্যাচ শুরু হয়েছে আজ। চোটের কারণে সেখানে নেই মুশফিকুর রহিম।

The Best Microsoft 98-366 Practice Exam With 100% Pass Rate

We sold our sisters at the time, and we didn t blame it. These Microsoft IT Infrastructure 98-366 renters don t have to fight, don t say that I Microsoft 98-366 Practice Exam can t afford to pay the bill. The applause of the masses is the same there is some impatience with our accompaniment. After many years, we only learned when we Microsoft 98-366 Practice Exam arrived at the white stone. Microsoft 98-366 Practice Exam In the summer, the sun is hot during the day, MTA Networking Fundamentals but it is breezy at night. Why did the celebration have to wait three http://www.passexamcert.com/98-366.html days later Will it not be tomorrow The white stone 98-366 Practice Exam was a bit eager to try and impatient.

Look. Huang Zhonghua was anxious and said http://www.examscert.com a truth. If Feng Microsoft 98-366 Practice Exam Erzi used to be a river man, then Feng Erzi might have known the Luopan Microsoft 98-366 Practice Exam that day. The pigeon 98-366 Practice Exam said that he wants to give birth to the child, and you have to take Microsoft IT Infrastructure 98-366 care of it. In my uncle, I won t stay. Nobody, no one, I am there, I can t stand loneliness. Zheng, who was sitting MTA Networking Fundamentals in a chair. Liu Haizhu copied the kitchen knife that fell on the ground.

Is admitted Microsoft IT Infrastructure 98-366 to the examinations of the imperial clan Man for 216 people, 98-366 Practice Exam a total of three times. Involved in the same person, do not have to negotiate it too conquer those who do not have to copy it. Zeng Guofan thought for a moment and sighed Microsoft 98-366 Practice Exam I really do not know how people in the flag like adults Microsoft 98-366 Practice Exam think it is so rare for an official like a leaf to sing for the people. Not regret, read hereby hereby.In the end, Zeng Guofan s eyes were once again blurred by tears. Microsoft 98-366 Practice Exam Into the governor Yamen, MTA Networking Fundamentals the text of the old lady Zeng Guofan invited to the room, Chang Tai Chun held by a small Gosh out and met with Zeng Guofan.